הפלייליסטים שלי בספוטיפיי

היי
בטח שמתם לב שאני ממעטת לשתף מיקסטייפים חדשים. לא שאי פעם הייתי מפציצה במיקסטייפים, אבל בחודשים האחרונים פחות מתמיד.
אסביר לכם את הסיבות :
הפורמט של מיקסטיפ מאד מגביל. יש חוקים מסוימיים לז'אנר -בכל זאת כדאי שהקטעים לא יעלו על 10 דקות, צריך שיהיו פסגות מסוימות, זרימה. עם פסגות אני מסתדרת סבבה, אבל המוזיקה שאני אוהבת נוטה לפעמים להכיל קטעים של 20 דקות ומעלה (אני לא תומכת בזה! אולי תתפלאו שאני אוהבת סוכריות פום קצרות :) ).
גם זרימה זה משהו שאני מפחות מתחברת אליו במוזיקה שלי. Im all over the place
כמו כן הקטעים צריכים להיות טובים עד מצוינים. ממש להצטיין לשבח. לא יותר מדי מוזיקה ישנה כדי להראות שאני מחוברת למה שקורה, וגם לא נדושים .כלומר אם יהיה שיר נניח של Bar Italia שאוהב, לא רוצה לשים אותו כי הוא יופיע כמעט בכל מיקסטייפ בסביבה . כן אני קצת מתנשאת.
וכך, על רקע החוקים הנוקשים שקבעתי לעצמי, מאגר הקטעים הולך וניהיה דליל והמיקסטייפים נדירים.
אם לרגע חשבתם שכל זה אומר שאני לא שומעת הרבה מוזיקה טעיתם כי זה מה שאני עושה בערך 95% מהזמן. וחבל לא לשתף.

הגעתי למסקנה שאם פשוט אצור לי פלייליסטים בספוטיפיי,שמה לעשות, הוא הכלי המרכזי שאני עובדת איתו כיום וצורכת באמצעותו מוזיקה, ואוסיף אליהם קטע בכל פעם שימצא חן בעיני, אוכל לשים גם קטעים באורך 20 דקות. אם אצור פלייליסטים לפי ז'אנרים אוכל גם לערבב סגנונות ובאופן כללי הכל יהיה פחות נוקשה.

בנוסף, אני נוהגת לפרסם את המיקסטייפים שלי בפייסבוק וחבריי בפייסבוק לאו דווקא תמיד רוצים לשמוע אותם אלא לראות תמונות שלי שותה בירה או מגייסת בת לצבא.

אז אם בא לכם לעקוב אחריי, כרגע אני משתפת 3 פלילייסטים יש עוד שניים בדרך . ואם תבדקו אותם מפעם לפעם תוכלו לראות שמתווספים אליהם שירים חדשים.

אני רוצה לציין כהשראה את ארז "מאנטנות השמיימה" שמפרסם פלייליסטים מתעדכנים כבר זמן מה ומתמיד יפה במסלול הזה.

אז זה פרופיל הספוטיפיי שלי

אם תגללו למטה תראו את 3 הפלייליסטים
Jazz
Guitars=Fun
Rolling Playlist (שזו בעצם הדרך שלי לדחוף דברים שלא קשורים אחד לשני)

צפו לעוד 2-3 פלייליסטים ברגע שאוסיף אליהם קצת תוכן.
למי שפחות בקיא בספוטיפיי, כשעובדים מהדסקטופ ולא מהטלפון אפשר לראות מתי השיר התווסף ואפילו לעשות sort לפי זה וככה תוכלו לעקוב אחרי תוספות

מקווה שתתחברו כי עדיין חשוב לי לשתף דברים שאני אוהבת. זה אף פעם לא משתנה
שלכם בידידות רבה!
גלי

2 Comments

  1. ארז הגיב:

    אני מופתע שהיווית השראה למשהו, אבל מחמם לב לשמוע שאכן כך היה. אני כבר שנתיים פלוס בתקופה שזו הדרך הכי נוחה עבורי לשתף החוצה מוזיקה שאהבתי בצורה שוטפת וזה באמת די עובד עבורי ועושה רושה שגם מקבל חיזוקים חיוביים פה ושם :)

    אף פעם לא הייתי חזק בעריכת מוזיקה אבל פלייליסטים בספוטיפיי זה נוח, מהיר וקל. אז זה טוב לי ושמח לשמוע שאת מנסה גם. מקווה שיהיה טוב גם עבורך!

  2. Gali הגיב:

    תודה על התמיכה ארז יקר וברור שאתה מהווה השראה, וביותר מדרך אחת :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *