יום לימודים ארוך

ההופעה הנכונה. קל לזהות אותה כשהיא מגיעה; היא מזנקת אל תוך ליבך עם היוודע דבר בואה, שולחת יד איתנה, אוחזת בו וכאילו אומרת "אתה בא איתי " . ואין פה שום התלבטויות, ואין פה שום קשיים לוגיסטים. כי היא ההופעה הנכונה.

אבל לא באתי לדבר על יום שלישי עם דיוויד אלן בבארבי.

באתי לדבר דווקא על האתגר שמציבים לי החיים האלה; אצל רבים בגילי מתרחשים שינויים פיזיים לא נעימים. ואני לא מדברת על כאלה שמנסים לפתור בעזרת קרם ממריץ עשוי מקליפות אשכולית. אני מדברת על כך שהאוזניים מתקפלות פנימה, המוח הופך לספוגי, הפה מתעקל בזווית מלגלגת והדיסוננסים הקוגניטיבים עובדים במרץ. עיקר זמן האיכות המוזיקלי מושקע ברכב בפקקים או במזגן בבית. ללכת להופעה ?

בגנות המארגנים של היינקן מיוזיק פסטיבל אני רוצה לומר – לא כולנו עוברים בהכרח את המסלול הזה. אני ביקרתי בו קצרות, אבל יום אחד -"תחפרי ליצנית, תחפרי" אמרתי לעצמי, וצללתי לתוך עולם של בלוגים וניוזלטרים ופידים.  בשנתיים האחרונות הלכתי ליותר הופעות ממה שהלכתי בכל 34 השנים שקדמו להן ביחד.

אז למה אם ככה המארגנים האלה מהיינקן לא סופרים אותי זו השנה השנייה ברציפות? איך זה יכול להיות שאחד מפסטיבלי המוזיקה המרכזיים בארץ, בבואו לבחור יום אחד בשנה, בוחר את ה-31 באוגוסט, יום לפני תחילת שנת הלימודים, וממשיך את החגיגה גם ביום הראשון ללימודים?  באקט הזה אומר לי אדון בירה "אנחנו לא סופרים אותך. את בכלל לא נמצאת במערך השיקולים שלנו. כי האוזניים שלך מקופלות. והפה, הוא התעקל כבר מזמן.

חזרתי היום אחרי כמה שנים ל"משפחת סופר -על" וחשבתי לעצמי כמה חבל שמר-אבא סופר על חייב לחזור להיות גיבור על כזה עם גרביונים וגלימה. חבל שהוא לא יכול להמשיך ולחולל את הניסים הקטנים שהוא חולל בתפקידו כסוכן ביטוח , ועוזר לקורבנות חברת הביטוח בה הוא מועסק לתחמן את המערכת על מנת שכן יקבלו את מה שמגיע להם ממילא, אבל לא היו מקבלים לעולם אם היו הולכים בדרכים המקובלות. הפרקשן, הוא היה אצלו בלב.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=jAw0bAEkELs]

אה כן, גם אני אהיה שם בהיינקן מיוזיק קונפרנס, תבואו להגיד שלום . גם אני מתרגשת לראות את שולץ מראיין את ג'וני ליידון . אפילו שליידון הזה, אם תשאלו אותי, תעברו על הטיובים שלו, משחרר הצהרות אהבה מביכות לכל מדינה שביקר בה בערך. ואפילו שיש שיגידו שהוא דועך במקום להישרף.

ואנחנו אוהבים אותו, את הסופר-על בגרביונים הזה.

15 Comments

  1. ג'ינגס הגיב:

    היידה שוגאא
    מתי זה אוגוסט?
    [כתבת מצויןֿ טוב שבאתי]

    1. shoegazegali הגיב:

      אהה..זה עכשיו אני חושבת (היא לימלמה)

  2. שרון רז הגיב:

    לגמרי בדיוק חשבתי על זה אתמול או שלשום כשראיתי שכתוב איפה שהוא שליידון וחבורתו יעלו באחת לפנות בוקר. מוזר. מרגיז. מה זה אומר? הם האחרונים שעולים או הראשונים? מה עם הראשון לספטמבר באמת? מה עם שינה למי שיש עבודה אחר כך? חוצפה גדולה וחוסר התחשבות.

    1. shoegazegali הגיב:

      זהו אני איד לך מה, יש לי רושם שאט אט ההופעה של ליידון הפכה להיות המיין אבנט, למרות שבתכלס אל סי די זה השיחוק של הערב ( עבור חלק לפחות). יח"צ מעולים!
      אניוויי ,אני שם בשביל פילפילון.

  3. Soul sista הגיב:

    את צודקת, ליצנית (או כמו ששמעתי היום את JAY-Z אומר, buffonary ).
    זה מתחבר לי גם לכתבה שקראתי על ברים לבני 40 בת"א, או יותר נכון העדרם.
    אמנם עוד לא 40 אבל זה גם יגיע ואז השאלה היא אם אנחנו אמורים להתגלגל ולמות:-)
    אבחנה יפה לגבי האינדקריבלז וגם שכחתי מהשיר הזה של דאפט פאנק שאני מחבבת.
    אם מה ששרון כותב נכון- ואני מאמינה שכך הדבר- שעת ההופעה של ליידון די מרחיקה אותו ממנו, אם כי תלוי מתי יעלו החברה האחרים שאני בהחלט שם בשבילם.

    1. shoegazegali הגיב:

      מה מרחיקה אותנו ממנו ,אני באה בשבילו!
      ולגבי הברים לבני 40 . הרשי לי לומר פחחח…ממתי זה משנה לך איפה את שותה את העראק שלך? שיקפצו כולם

  4. מה אתם כבר מבינים, ילדים.

  5. yolek הגיב:

    נכון , רננה הולכת למעון הפעוטות למחרת, ואביה הגאה שלא נספר כבר שנים, יבוא בצליעה לראות את אלילו הגדול , שאפילו חתם לו פעם על הביוגרפיה שלו מראשית שנות התשעים, יאנח על מר גורלו , ויקווה שהרגליים יחזיקו אותו עד הסוף. אגב , את שולץ שהיה מערבב לו קוקטלים נהדרים בבאר העליון של פינגווין , הייתי מת לראות, אבל צריך לבחור, ואני בוחר בהופעה .

    1. shoegazegali הגיב:

      אני לא מאמינה שהיא הולכת כבר למעון !
      :)

  6. אלון הגיב:

    אני חושב שמר סופר על מייצג את כל מה שדפוק אצלנו בחיים. או חלק נכבד ממנו.

    1. shoegazegali הגיב:

      זו הרבה אחריות על הכתפיים של מר סופר על

  7. clear הגיב:

    "ההופעה הנכונה. קל לזהות אותה כשהיא מגיעה".
    כל כך נכון.
    למרות שאני לא בטוח שאהיה שם, אבל זה באמת מעצבן התזמונים האלו.
    אבל היה לי כבר לפני כשנה תזמון כזה של כמעט לא לישון, כשלמחרת היה לי יום מטורף ביותר, אבל הלכתי בכל זאת להופעה, כשחשתי כנ"ל. אז קבלי חיזוק.
    אהבתי את הרעיון על מר סופר על.
    "תמיד יש לך רעיונות נהדרים" . כבר מיחזרתי את זה אצלך בעבר ( "פיטפטו").

    1. shoegazegali הגיב:

      תודה קליר. הבנת שההופעה הנכונה היא זו של דיוויד אלן, נכון?

  8. שלום, קוראים לי אורי ואני מאחל לעצמי להתבגר כמוך. באמת. אני לא יודע איך להביע את עצמי הלאה מבלי לצאת חנפן-סופר על…

    1. shoegazegali הגיב:

      תודה אורי. ואף פעם אל תהסס להיות חנפן סופר על :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *