לטיטיה סה מואה

לא יודעת למה, קרה לי משהו מוזר. שמתם לב לפירסומות של Vans לאחרונה בשלטי החוצות? בשנייה הראשונה שראיתי אותן, חשבתי לעצמי שהמעצב שלהן הושפע מהעטיפה של Stop Making Sense. מה שכמובן עורר אצלי חשק רב לרכוש לי Vans, כמעט כמו הרצון להפסיק לקנות תרופות מזוייפות בזכות יוסי השפן בן ה45 מרעננה.

אבל מה שמוזר הוא שלשם כתיבת הפוסט הזה, דליתי  כעת את התמונה של Stop making sense, והאמת היא שאין כל קשר.

לא נורא. ננצל את ההזדמנות לדבר הבא

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=lnu3TqDKXZY]

למי שלא נמנה על חבריי בפייסבוק ,הנה קטע אלמותי עם ביצוע שאין שני לו.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=AKhXQr1gcio]

כמה שהמניירות של אדריאן בילו פה הן דייויד בירניות. מי התחיל עם זה קודם?  כמה טוב לראות אותו מתפרע ככה. טוב, מישהו צריך להוות קונטרה לדוקטור פריפ העגמומי. לא החלטתי אם פריפ נראה פה כמו סוכן מכירות חלקלק (החיוך הזה מלחיץ אותי) או כמו הנגן של חמיס במסעדת חפלה בואדי. אבל אם נחזור להשוואה בין בילו לבירן, בילו ,רק מהמניירות שלו ככה נראה לי יותר ידידותי לסביבה. הטירוף הוא טירוף לשם השואו ,מה שאי אפשר להגיד על בירן.

האזנה לאלבום החדש של סטראולאב מולידה אצלי מפח נפש . סך הכל אלבום בסדר גמור, באמת אין חדש תחת השמש מבחינתם. אבל כל מה שאני יכולה לחשוב עליו זה "דמיט לטיטיה, תתפרעי.  לא יכול להיות שאת רוצה להמשיך עם השטיקים האלה עוד הרבה זמן". אין פה בעיניי הרבה יצירתיות והמעברים חדלו מלהקסים אותי ובעיקר מעייפים. אבל אז אני מסתכלת על עצמי – על החיים ,העבודה ואפילו הבלוג שלי . זה דבר לא קל לקום ולומר הדבר הזה שאני עושה, שסך הכל הוא עובד בשבילי , אנשים מפרגנים, סך הכל יש בו איכות ורצינות והשקעה, הדבר הזה הוא כבר לא יצירתי והוא עוצר אותי.

אז אני עדיין אוהבת אותך  מכל לטיטיה ,  אוהבת ומזדהה. ואני מאד אוהבת את השיר המסויים הזה ,מתוך האלבום החדש

אסיים עם האייטם המעניין הבא- כל החברות השוות באמת מחרימות את אתר ההורדות המרכזי בשל התמסחרות יתר

11 Comments

  1. שי הגיב:

    חמיס, בלו ומי זה הקרח המפחיד שם? כן קטע חזק וביירני למהדרין. הצילום של סטופ מייקינג סנס מזכיר לי את היפה והחנון רק עם תאורה קצת יותר טובה :-) מפחד להתאכזב לטישיה עד שהצלחתי לאהוב מאד מוסיקה עם כיוון אלקטרוני.
    מעניין מי עומד מאחורי הפרסום של התרופות המזויפות, חברות התרופות הגדולות?

    1. shoegazegali הגיב:

      בילו הופיע באותה תקופה עם Talking Heads ואף לוקח חלק פעיל בRemain in Light . יש פה כנראה הפרייה הדדית.

      אכן מדובר בחברות הגדולות פייזר ובקופות החולים.

  2. […] This post was mentioned on Twitter by Shai Harlev, Gali G. Gali G said: לטיטיה סה מואה: http://wp.me/pHxvZ-g5 […]

  3. הבחירות המוזיקליות שלך, היינו הקליפים, משאירות אותי חסר מילים כרגיל. אין מה לומר. רק להשען לאחור- ולהנות. או לרכון לפנים. בקיצור, תנועות של תפילה.
    אבל יש לי משהו להגיד לך בנוגע להתנתקות של כמה לייבלים מ-emusic. בהודעות שפרסמו, הם מייחסים את זה לעובדה ש"אימיוזיק" חתמה הסכמים עם לייבלים גדולים, ויעני איבדה את הייחוד שלה כאכסניה למוזיקת אינדי. יש בזה לטעמי, קצת התחסדות ונאיביות. זו הייתה רק שאלה של זמן שהגדולים יצטרפו, כמו למשל כל הקטלוג של הביטלס שנמצא עכשיו ב"אייטיונז". אז מה? זו סיבה להסיר את האמנים העצמאיים? זה עדיין ערוץ חוקי בתשלום שהאמנים יכולים לראות ממנו כמה דולרים. חוצמזה, אינדי שמינדי, אלטרנטיב – התגיות האלה כבר לא כל כך רלבנטיות היום; מוזיקה הפכה למשהו אקלקטי וקרוס ז'אנרי שמתחמק מהגדרה; כולם רוצים להגיע לכמה שיותר אוזניים, לקבל הכרה וללכת למכולת.

    1. shoegazegali הגיב:

      אהבתי את ההתייחסות שלך לחרם של הלייבלים השווים. אני נוטה להסכים . מעניין היה לראות ש4 מתוך העשירייה הפותחת בהורדות של אי מיוזיק שייך לאותם לייבלים. ראית מי יושב שם ? דירהאנטר , בל אנד סבסטיאן. בהחלט שווה התייחסות כאן בשכונה שלנו.

      האמת ,איכפת לי? ביום שיתנו לי בכלל להוריד משהו כאן בארץ אולי יהיה לי איכפת.

      1. אפשר להוריד מ-emusic גם בארץ, עם כרטיס אשראי בינלאומי. אני עושה את זה, אבל אי-אפשר להוריד הכל. גם אני הייתי שמח אם אפשר היה להוריד מ- itunes או מאמאזון.

  4. clear הגיב:

    וואלה, צודקת באבחנות.

      1. clear הגיב:

        וחוץ מזה, לקחת לנו את הקפה.

  5. lexis הגיב:

    העובדה שחברות תקליטים יותר גדולות הצטרפו לחגיגה היתה אכן רק עניין של זמן כמו שאמר כאן זה שאמר, והיא גם סימן לטובה. אלה קונצרנים ענקיים ומשומנים שלא יזיק להם להוריד תעצמם לעם; כמעט הייתי אומרת, תהליך דמוקרטי.. :) תהליך טבעי – הלייבלים הקטנים בטח ילכו לאתרים חדשים וחתרניים, הזירה תועתק במלואה לוירטואליה ובא לציון גואל. יום אחד אפילו יפסיקו לתבוע כל מיני ג'יימי תומאסיות למיניהן.
    אבל היי, רק רציתי להגיד היי, שוגי שו :) טוב לראותותך (בדרך זו או אחרת).

    1. shoegazegali הגיב:

      אני תוהה לקסתי ,האם הוספת הלייבלים הגדולים תגרום לאי מיוזיק לפרוע את שערה ולנהוג פחות שמנוני. אבל את צודקת, סוג של אבולוציה מתבקשת מאליה.

      היזהרי שלא אתרגל ואדרוש את נוכחותך המתמדת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *