הרבה פירות יפים בגן הזה

לפני 10 ימים שבתי מביקור בלונדון. הטריגר המקורי לביקור היתה הופעתו של ג'ונתן ריצ'מן שם. זו הפעם הראשונה שאני נוסעת בעקבות הופעה. תמיד רציתי לעשות זאת, ושילוב של נסיבות וסטייט אוף מיינד מסויים גרמו לי ללכת על זה הפעם.

אחרי ההופעה, כשחזרתי לארץ, חזרתי להאזין לפודקאסט שלי שעסק בו. ואם כבר דיברנו בפוסט הקודם על לערוך את עצמך ולהיות ביקורתי כלפי דברים שעשית, אז בהחלט יש לי מה להוסיף לפודקאסט הזה. כלומר אני עומדת מאחוריו במאה אחוז, אבל מתוך הרצון להיות תחומה בזמן, קוהרנטית ומעניינת, אני מרגישה שלא היתה לי ברירה אלא להיות מעט קפוצה. אין ספק שהוא דורש סוג של אפילוג או הרחבה כלשהי, אבל הנה בלי לקרוא לזה בשמות, ראיתי לנכון כן לומר עליו כמה דברים במעמד זה.

 

יש נושא אחד שמאד מעסיק את ריצ'מן בשירים שלו (וזה פרט לנושא שהתייחסתי אליו בפודקאסט, של השתאות מהטבע שמסביבנו והיחס אדם-טבע), והוא הנושא של לעשות מה שבראש שלך ולהיות נאמן לעצמך. לא לרצות( to please) . יתכן שריצ'מן מגיע מבית פולני כמו שלי ושמישהו תמיד אמר לו איך ראוי להתנהג, עבורו ועבור זולתו, כי ללא ספק הנושא מאד מעסיק אותו. זה ועד כמה אתה מוכן לשים את עצמך שם בחוץ. אני אתן שתי דוגמאות:

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=GfjJgBDgneY[/youtube]

 

(… If you want to leave a party just go ( this ain't school…. politness don't work around here)

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QPDK896_7Ts[/youtube]

ובהופעה שלנו, לפני ששר את הגרסא החדשה לold world של המודרן לאברז, סיפר איך הוא לא מתגעגע לעולם הישן, עם הבחירות הברורות , או אולי העדרן של הבחירות.

ריצ'מן לא מהסס להשתנות ,סיפור חייו הוא של השתנות.

הנה צילום מההופעה שנכחתי בה. רעידות המצלמה נובעות מהתקפת הצחוק שהיתה לי. כן.. הוא שר בעברית. אני חושבת שזה לא רע שיש כבר 191 צפיות, לא?

 

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oUsU9QrwaGg&feature=youtu.be[/youtube]

 

לסיום, אם מישהו בכל זאת רוצה להאזין לפודקאסאט החמוד שלי מהימים שהייתי חופשיה כציפור דרור( לא עבדתי at the time מה שאיפשר לי לעשות זאת בכזו חדווה) , אז הנה הוא.

 

4 Comments

  1. שרון רז הגיב:

    "לעשות מה שבראש שלך ולהיות נאמן לעצמך. לא לרצות( to please)."
    !!!

  2. נפלא !
    אני דרך-אגב, יותר בעניין של לחפש את עצמי, מאשר להיות נאמן לעצמי. אבל זה רק אני :-)

  3. איזה כיף לך, גלי! למה יהודי מבדח שכזה לא מזכה אותנו בהופעה???? אולי נרים עמוד פייסבוק, מה את אומרת?

  4. Gali הגיב:

    תודה חברים
    יוחאי אני אדבר איתך על זה :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *